Hooldusteenus töövälisel ajal

BCS on pikka aega pakkunud kvaliteetset IT hooldus- ja haldusteenust. Nüüd oleme astunud järgmise sammu ning tõstnud selle järgmisele tasemele teenusaegade laiendamisega.

Tegemist on tavapärase hooldusteenuse laiendamise paketiga, mis mõeldud erakorraliste probleemide lahendamiseks. Eelkõige kasutatakse kaughaldusvahendeid. Kasutame eraldi valveteenuse telefoninumbrit, mille kaudu meie tehnik kokkulepitud aegadel kättesaadav. Ehk siis nädalavahetusel tõrkuva meiliprogrammi või failiserveri puhul on keegi, kelle poole pöörduda. Kui Teie ettevõte vajab täna või tulevikus IT kasutajatuge väljaspool traditsioonilisi tööaegasid, siis nüüd on see võimalus olemas. Saab teenust laiendada nädalavahetusteks või kasvõi ööpäevaringseks.

Kui vajadus on olemas, siis pöörduge meie poole julgesti ning räägime hindadest ja võimalustest täpsemalt.

 

Küsi täpsemalt:

Martin Vohla
martin.vohla@bcs.ee

Sulge