BPA CRM for SharePoint toode ja BCS tootekoolitus panevad rõõmustama ka IT alaste teadmisteta kasutajad!

Öeldakse, et esimene kokkupuude tarkvaraga ja isiklikud oskused määravad, kas tarkvara edaspidine kasutamine on edukas või mitte. Eriti kehtib see IT alaste teadmisteta kasutajate puhul, kes võivad olla tundlikumad. Mis on see üks mitmetest tähtsatest faktoritest, mis määravad eduka ja pikaajalise tarkvara kasutamise?

Alatasa tuleb tarkvara või lahenduse müüjal konkureerida hindadega, mis mõjutavad teatud tootekomponentide või teenuste kvaliteeti. Üks peamisi komponente, millega soovitakse investeeringutel koonerdada, on koolitus. Korralik ja pidev kasutajakoolitus on üks võtmesõnadest, mis aitavad ettevõttel vastupidiselt hoida pikemas perspektiivis raha kokku ning tõsta oma töötajate moraali ja tööefektiivsust. Samuti on võimalik toetada neid positiivseid emotsioone ka tarkvara enda võimalusterohkusega, lihtsusega ja kohandamise võimalustega vastavalt vajadustele.

’’On selge, et ettevõttel oleks kohane investeerida nii tehnoloogiasse kui oma personali koolitamisse tehnoloogia kasutamiseks, et parandada tootlikust.’’ Computers in Human Behavior 22 (2006)

Kasutaja frustratsioonide talumine ja lahenduste leidmisel on võimalik ettevõttel kokku hoida vähemalt 45 € nädalas ühe kasutaja pealt, mis teeb keskmiselt kokku 180 € kuus (kui arvestame 2012 aasta Statistikaameti keskmiseks brutotunnipalgaks 5.28 €, keskmiseks arvutitööks 20 h nädalas ja probleemideks kulunud aega vähemalt ~8.5 h nädalas). Kas selline kulu ennast õigustab?

Selleks, et tagada positiivseid kasutuse emotsioone, oskusi ja kokkuhoidu, on Baltic Computer Systems lähenenud oma põhitarkvara BPA CRM (customer relationship management) for SharePoint müügil ka päev kestvale koolitusele. See sisaldab nii administreerimise kui kasutajakoolitust, mille baasil on võimalik ostjal võtta müüjalt üle tarkvara kohandamise oskus ning tagada sõltumatus. Peale selle tõstab BPA CRM kasutaja emotsioone ka oma suurte kohandamisvõimalustega ja kasutaja-sõbraliku liidesega, kuna kasutajal on võimalik iseseisvalt kujundada ja luua just selline CRM nagu vajatakse. Ainult hiireklõps peamenüüs ja kasutaja on sattunudki täiesti uude maailma - valmistöödeldud mallid, web-tööriistad, erinevad vaated ja seadistamise võimalused. Kohandamine on tehtud niivõrd lihtsaks, et vaja pole oskusi nii programmeerimises kui ITs.

Seega ära koonerda koolituste arvelt – eesmärk on tunda kasutamisest ainult rõõmu!




Sulge