Tasuta SharePoint siseveebidest tõhusam

Tasuta arendusplatvorm SharePoint annab silmad ette nii siseveebidele kui ka ühtsetele dokumendihaldussüsteemidele.

Kuigi Eestis on müüdud sadu Microsoft Windows Server litsentse, pole paljud ettevõtted teadlikud sinna juurde tasuta kasutamiseks mõeldud SharePoint arendusplatvormist. Seda rahulolevamad on nad uudise üle, et neil on juba olemas moodul ettevõtte dokumendihalduse, kliendihalduse, projekti- ja kvaliteedijuhtimise ning näiteks riskide juhtimise ühendamiseks siseveebi.

„SharePointi puhul on tegemist võimsa vahendiga, mille paljud ettevõtted on seni kasutamata jätnud. Samas on ärianalüüsi rakendused ettevõtete suurim vajadus, sest sageli on küll kasutusel mitmed olulist infot pakkuvad äritarkvarad, kuid puudub võimalus mugaval viisil infot analüüsida, integreerida ja töövooge ning raporteid koostada,“ ütleb Baltic Computer Systemsi (BCS) müügijuht Raido Orumets.

Täna on SharePointi levinuimaks kasutusviisiks siseveeb, mis jagab uudiseid ja infot sündmuste kohta, jälgib ning peab arvet puhkuste ja puudumiste kohta. Lisaks saab siia aga integreerida andmed palkade, personali, kliendibaasi, müügiprojektide hetkeseisu ja kõige muu ettevõtte jaoks vajaliku kohta. Kuna tegemist on levinud programmiga, ei pea klient ka kartma, et ta jääb tootjast sõltuvaks, vaid seadistajad saavad süsteeme enda käe järgi kohendada.

„SharePoint võimaldab juhtida kulusid ning saavutada kiireid tulemusi töökorralduses, efektiivsuses, kvaliteedis ja ka konkurentsieeliste kasvus,“ ütleb Orumets. „See on ühisest kliendi- ja dokumendihaldusest ning ühtsest äriloogikast baseeruv haldus, kus CRM asendab Exceli tabelid ja dokumendihaldussüsteem asendab tüütud võrgukettad. Lahendused saab välja töötada kasutades juba baasplatvormis olemasolevat laia funktsionaalsust või siis rätsepatööna vastavalt ettevõtte väga spetsiifilistele vajadustele.“

Ta lisab, et Microsofti partnerina pakub BCS konsultatsiooni ja tarkvaraarendust MS SharePoint platvormil, aidates klienti nii siseveebi ülesseadmisel kui spetsiifiliste tarkvarapakettide juurutamisel. „Kaardistame põhi- ja tugiprotsessid ning programmid ja rakendused nii äri kui ka IT poole pealt, seejärel teeme omapoolsed ettepanekud, kuidas ettevõtte tööd efektiivistada. Iga tarkvara seadistame kindlasti ettevõtte jaoks, mitte ettevõtet ei muudeta programmi järgi!“

Efektiivne kliendihaldus, ülevaatlik projektijuhtimine, lihtne ja mugav dokumendihaldus ning mitmed teised ettevõtte infosüsteemis kasutatavad ärirakendused ühildatuna on paljude ettevõtete jaoks võimatuna näiv väljakutse. Enamikel firmadel on kõikvõimalikud tööks vajalikud ärirakendused küll olemas, kuid nendega seonduvad tihtilugu mitmed probleemid: süsteemid on püstitatud erinevatele platvormidele, nad ei ole omavahel ühildatavad või on raskesti seadistatavad. Lisaks kaasnevad erinevate lahenduste arendamise ning haldamisega suured kulud.

SharePointi arendusplatvorm võimaldab korraldada töö kiirelt ja efektiivselt ning elavdada töötajate vahelist infoliikumist, tagades edukad töötulemused ning parema konkurentsieelise.

„Viimase kahe aasta jooksul oleme teinud mahukat arendustööd loomaks mugavat ja intuitiivset info- ja dokumendikeskkonda, mida vajavad kõik kaasaegsed dünaamiliste infohaldusvajadustega ettevõtted. Meie lahendus Ettevõtte Äriportaal lisab MS Sharepointi infohaldusvõimalustele ettevõtte äriprotsessidele ja kasutajarollidele täpselt vastava kasutajaliidese,“ tutvustab Orumets. „Selline kasutajaliides toob kasutajale võimaluse saada vajalik info just selles töölõigus ja sellisel kujul nagu äriprotsess seda nõuab. Äriportaal lahendab kaasaegse ettevõtte dokumendihalduse, teadmisbaaside ja intraneti vajadused ja on kergesti loogiliselt hallatav ja paindlikult etapiviisiliselt juurutatav.“




Sulge