HelpDesk
Sisene HelpDeski
Kui olete parooli unustanud, saatke e-mail helpdesk@bcs.ee.
HelpDesk on teenuste haldusportaal hooldusklientidele
Kaugtugi (TeamViewer)
Lae alla Windows versioon | Lae alla Mac OS versioon |
Ülalolevat programmi käivitades saab BCS’i spetsialist ajutiselt ja ühekordselt sinu arvutile ligipääsu – täpsemalt saab ta näha, mis toimub arvuti ekraanil ning saab ka hiirt ja klaviatuuri juhtida. See on kõige efektiivsem ja mugavam arvutitoe andmise ja saamise viis mõlemale osapoolele.
Kui sa ühenduse katkestad või arvuti restardib, siis sinu arvutile ligipääsu enam ei ole ning ka edaspidi ei pääse BCS’i spetsialist sinu arvutile ligi, ilma et sa uuesti selle lehekülje kaudu ühendust ise ei tekita.
Enne programmi käivitamist veendu, et BCS’i spetsialist on ka valmis sinu arvutile tuge andma (lepi aeg spetsialistiga eelnevalt kokku) – tavaliselt on kasulik toe andmise ajal olla telefoniühenduses.
Programmi käivitades pead vastama võimalusel alati Run või Open – siis nõustud programmi käivitamisega. Nõustu ka, kui sinu arvuti tarkvaraline tulemüür küsib, kas lubada programmi Internetti (vali Allow).